یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲

در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن؛

عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین، سیمرغ زرین مهتر مجری صحنه را کسب کرد

کسب سیمرغ زرین مهتر مجری
کسب سیمرغ زرین مهتر مجری

عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن توانست، سیمرغ زرین مهتر مجری (مجری صحنه) را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، مائده غریب نواز، عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن، که به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در شهر قزوین برگزار شد، سیمرغ زرین در بخش مهتر مجری (مجری صحنه) را از آن خود کرد.

سومین دوره این جشنواره به داوری مهدی آقابیگی، علی فروتن (عمو فتیله ای)، مریم وطن پور، فریبا علوی یزدی و زهرا گروه ای، در سالن همایش دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) شهر قزوین برگزار شد و کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۸ سال در بخش های مختلف مجری گری، قصه گویی و سخنوری با یکدیگر رقابت کردند.

هدف از برگزاری این جشنواره «کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و موجوانان در عرصه مجری گری، سخنوری و  قصه گویی»، «ایجاد نشاط اجتماعی و فضای مناسب جهت افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس کودکان و نوجوانان»، «شناسایی نقاط ضعف و قوت سخنوران کودک و نوجوان با ارائه کارنامه سخنوری به شرکت کنندگان»، «بررسی و آشنایی با آخرین و جدیدترین روش های مجری گری و قصه گویی» و «تشویق کودکان و نوجوان به بررسی ادبیات کهن ایران زمین و آشنایی با شعرای نامی کشور» است.

گفتنی است، مائده غریب نواز، عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین، در دوره های قبلی جشنواره نیز سیمرغ زرین در بخش قصه گویی را کسب کرده بود.

عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین، سیمرغ زرین مهتر مجری صحنه را کسب کرد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 8 =