شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

برای نخستین بار در بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی یزد انجام شد؛

چاپ یکی از منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خط بریل

چاپ کتاب سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خط بریل در یزد

مسئول بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی یزد از تهیه یک عنوان کتاب سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خط بریل در دو جلد با موضوع زندگی نامه پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، برای نخستین بار در بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی یزد یکی از منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با موضوع زندگی نامه پیامبر اعظم(ص) در دو جلد به خط بریل چاپ شد.

سمانه فتاحی، مسئول بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی یزد در این باره اظهار کرد: کتاب‌های چاپی جشنواره کتابخوانی رضوی همه ساله برای اعضای نابینا به صورت بریل آماده‌سازی می‌شود که امسال برای اولین بار یک عنوان از این منابع در کتابخانه مرکزی یزد برای استفاده اعضای نابینا آماده‌سازی شد.

وی افزود: کتاب «چهره تو قبله‌ها شاعرست» در دو جلد با شمارگان ۱۶۶ نسخه با موضوع زندگی‌نامه پیامبر اعظم(ص) به خط بریل تهیه و توزیع شد. این کتاب نوشته کمال السید و ترجمه حسین سیدی توسط انتشارات شهید کاظمی در نسخه تک جلدی در ۱۳۱ صفحه برای گروه سنی بزرگسال به چاپ رسیده است. نسخه بریل این کتاب در دو جلد و ۱۹۸ صفحه تهیه شده است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 8 =