دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

با اعتبارات سفر استانی رئیس‌جمهور شهید؛

کتابخانه عمومی شهید تیموری در شهر فاقدکتابخانه سگزآباد استان قزوین افتتاح شد

کتابخانه عمومی سگزآباد

کتابخانه عمومی شهید عیسی تیموری سگزآباد شهرستان بویین زهرا با حضور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین و جمعی از مسئولان، مدیران و اهالی سگزآباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، کتابخانه عمومی شهید عیسی تیموری در شهر فاقدکتابخانه سگزآباد از توابع شهرستان بویین زهرا با حضور مادر شهید تیموری؛ روح الله عباسپور، نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی؛ فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین و جمعی از مسئولان، مدیران و با استقبال اهالی سگزآباد افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین با بیان اینکه روند خدمت‌رسانی در کشور با جدیت ادامه دارد، گفت: فضای کتابخانه های عمومی برای مطالعه و آموزش و پرورش بسیار مناسب است و افراد می‌توانند برای تمرکز بیشتر از این فضا برای مطالعه و خودشناسی استفاده کنند.

وی افزود: کتابخانه سگزآباد با فضاهای متعدد و خدمات بسیار متنوع و گوناگونی که قرار است ارائه دهد، می‌تواند در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی این شهر نقش مهمی ایفا کند و تأثیرگذار باشد.

محمدبیگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و قدرشناسی از خدمات و نگاه مثبت ایشان به حوزه کتابخانه‌ها، اظهار کرد: این کتابخانه با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران بعد از سال‌ها به اتمام رسید؛ کمااینکه پروژه‌های نیمه‌تمام مشابه زیادی در دولت سیزدهم در کشور به اتمام رسید و به واقع شهدای خدمت مظهر تلاش جهادی برای هدف هستند.

نماینده مردم بویین زهرا

روح الله عباسپور، نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: جامعه هدف کتابخانه عمومی همه مردم هستند و هر کسی می‌تواند از برنامه‌های آن استفاده کند. امروزه کتابخانه به عنوان یک باشگاه فرهنگی و اجتماعی در جامعه فعالیت می‌کند و یک محل فرهنگی تأثیرگذار است.

عباسپور یادآور شد: یکی از شاخصه‌های مهم شهر سالم، داشتن جامعه منسجم با مشارکت مردم و دولت است که کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه‌های اجتماعی نقش مهمی در تحقق این مهم دارند و می‌توانند با میزبانی از اقشار مختلف مردم از کودک تا سالمند زمینه را برای دسترسی به منابع و تجارب وسیع برای همگان فراهم کنند.

گفتنی است، کتابخانه عمومی شهید عیسی تیموری شهر سگزآباد در زمینی به مساحت هزار و ۱۴۷ مترمربع و با زیربنای ۵۲۰ مترمربع ساخته شده است. این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده بود که پس از سفر رئیس جمهور شهید، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، تکمیل این کتابخانه در دستور کار قرار گرفت و با اعتبار سفر ریاست جمهوری تکمیل و تجهیز شد.

کتابخانه عمومی شهید تیموری در شهر فاقدکتابخانه سگزآباد استان قزوین افتتاح شد

کتابخانه سگزآباد

کتابخانه سگزآباد

کتابخانه عمومی شهید تیموری در شهر فاقدکتابخانه سگزآباد استان قزوین افتتاح شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 11 =