سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

پس از داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه؛

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «خطبه ماندگار» در لرستان معرفی شدند

معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «خطبه ماندگار» در لرستان

مسابقه کتابخوانی استانی «خطبه ماندگار» که به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و همزمان با دهه امات و ولایت، در استان لرستان برگزار شده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان، مسابقه کتابخوانی استانی «خطبه ماندگار» که کار خود را با انتشار فراخوانی همزمان با دهه امات و ولایت با محوریت کتاب «بر کرانه غدیر، خطبه حضرت رسول اکرم(ص) در غدیر خم» منتشر شده از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز کرده بود، با اتمام مهلت شرکت در مسابقه و داوری آثار ارسال شده به کار خود خاتمه داد.

امکان شرکت در این مسابقه از ۲۵ خردادماه تا ۳ تیرماه ۱۴۰۳ برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی، در قالب چهارگزینه‌ای به صورت مکتوب و مجازی فراهم بوده است. در مجموع بیش از ۹۰۰ پاسخ نامه به دبیرخانه ارسال و پس از داوری،  ۱۱۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

گفتنی است، این مسابقه به محوریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان و مشارکت بنیاد بین المللی غدیر استان، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی لرستان، پایگاه مقاومت بسیج حضرت امیر(ع) ادارات کل و کانون مساجد برگزار شد.

اسامی برگزیدگان را اینجا ببینید.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 2 =