یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

با حضور جمعی از مسئولین شهرستان هیرمند در هفته دولت؛

مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه عمومی شهر قرقری برگزار شد

مراسم کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهر قرقری برگزار شد

پروژه ساخت کتابخانه‌ عمومی شهرقرقری شهرستان هیرمند با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در هفته دولت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان، مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه عمومی شهر قرقری طی مراسمی با حضور قاسم غلامیان، معاون سیاسی فرماندار؛ سرهنگ حسین فروغی، فرمانده سپاه؛ ابراهیم حبیبی‌کیا، بخشدار؛ علیرضا سراوانی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر قرقری و اعضای شورای اداری شهرستان هیرمند برگزار شد.

قاسم غلامیان، معاون سیاسی فرماندار شهرستان هیرمند، با تقدیر از شهردار و شورای اسلامی شهر قرقری به دلیل اهدای زمین و تلاش‌های رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای جذب اعتبارات برای ساخت کتابخانه عمومی در این شهر گفت: کتابخانه یکی از زیرساخت‌های افزایش سواد شهروندی و توسعه فضاهای فرهنگی است و ساخت اولین کتابخانه در شهر قرقری می‌تواند باعث افزایش سرانه مطالعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهر شود.

طاهره محمدحسنی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هیرمند نیز در این مراسم با بیان اینکه این کتابخانه با زیربنای ۱۲۰ متر راه‌اندازی می‌شود، گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تلاش خود را برای جذب اعتبارات لازم از محل تملک دارایی سرمایه شهرستان به کار می‌گیرد و تجهیز آن را نیز انجام می دهد. همچنین از محل اعتبارات سفر استاندار به شهرستان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت این پروژه تخصیص داده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد، احداث این کتابخانه برای رخدادهای مهم فرهنگی منشأ اثر بوده و فرصتی برای رشد و بالندگی ساکنان منطقه شود.

مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه عمومی شهر قرقری برگزار شد

مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه عمومی شهر قرقری برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 3 =