سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱

در دیدار مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی و زندان‌های استان مطرح شد؛

ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه در زندان‌های کردستان با همکاری کتابخانه‌های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با سرپرست اداره کل زندانهای استان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان و سرپرست اداره کل زندان‌های استان در دیدار مشترک بر لزوم گسترش همکاری‌های مشترکی برای ارتقای سطح مطالعه و فرهنگ‌سازی در میان زندانیان تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان در راستای توسعه همکاری ها در جهت ارتقای سطح مطالعه و فرهنگسازی در میان زندانیان با محمد خسروی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان دیدار و گفتگو کرد.

محمد خسروی، سرپرست اداره کل زندان های استان کردستان با اشاره به علاقه‌مندی زندانیان به کتاب و مطالعه، از قدیمی و کهنه بودن کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های زندان‌ها ابراز نگرانی کرد و خواستار همکاری کتابخانه‌های عمومی برای به‌روزرسانی منابع کتابخانه‌های زندان شد.

وی در ادامه خواستار تجهیز کتابخانه‌های زندان به امکانات دیجیتالی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کتابداران زندان شد.

حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان نیز با تأکید بر اهمیت مطالعه و نقش آن در اصلاح و تربیت زندانیان، آمادگی کامل کتابخانه‌های عمومی برای همکاری با زندان‌ها را اعلام کرد.

وی گفت: کتابخانه‌های عمومی استان کردستان آماده‌اند تا با امانت دادن کتاب‌های جدید و متنوع، برگزاری نشست‌های کتابخوانی، امانت کتاب‌های موجود و آموزش کتابداران زندان، به ارتقای سطح مطالعه در زندان‌ها کمک کنند.

در این دیدار، طرفین بر امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک و مشارکت مددجویان در سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =