جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

به همت کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد؛

دوره آموزشی «رزومه‌نویسی و فرصت‌های شغلی» برگزار شد

دوره آموزشی «رزومه نویسی و فرصت های شغلی» با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد

دوره آموزشی «رزومه نویسی و فرصت های شغلی» به همت کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد و با حضور جمعی از علاقه مندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، دوره آموزشی «رزومه نویسی و فرصت های شغلی» به همت کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد و با حضور جمعی از علاقه مندان برگزار شد.

اردلان قمری، مدرس دوره آموزشی «رزومه نویسی و فرصت های شغلی» با تأکید بر اهمیت مهارت رزومه نویسی در ایجاد و به دست آوردن فرصت های شغلی مناسب گفت: رزومه، یک سند خلاصه است که اطلاعات کلیدی درباره تحصیلات، تجربیات کاری، مهارت‌ها و دستاوردهای فرد ارائه می‌دهد. هدف اصلی رزومه، جلب توجه کارفرمایان و نشان دادن توانمندی‌ها و شایستگی‌های فرد برای کسب یک موقعیت شغلی خاص است.

وی افزود: اهمیت رزومه در این است که به عنوان اولین ابزار ارتباطی بین فرد و کارفرما عمل می‌کند و فرصتی برای معرفی مؤثرتر خود به ‌صورت خلاصه و حرفه‌ای است. در واقع یک رزومه‌ قوی می‌تواند تأثیر بسزایی در تصمیم کارفرما برای دعوت فرد به مصاحبه داشته باشد.

قمری در خصوص فرصت های شغلی، اظهار کرد: فرصت‌های شغلی نقش مهمی در رشد حرفه‌ای و اقتصادی افراد دارند. آن‌ها نه تنها به افراد امکان می‌دهند تا مهارت‌های خود را به کار گیرند و درآمد کسب کنند، بلکه به توسعه شخصی و ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای نیز کمک می‌کنند. بهره‌گیری از این فرصت‌ها می‌تواند مسیر شغلی افراد را متحول کرده و زمینه‌های پیشرفت را فراهم کند.

مدرس دوره آموزشی «رزومه نویسی و فرصت های شغلی» تصریح کرد: یکی دیگر از عوامل مهم برای دریافت موقعیت شغلی مناسب، آمادگی برای مصاحبه کاری است؛ چراکه مصاحبه فرصتی برای نمایش مهارت‌ها، تجربه و شخصیت فرد به کارفرما است. این آمادگی شامل تحقیق درباره شرکت، مرور سوالات رایج و تمرین نحوه ارائه تجربیات و موفقیت‌های گذشته است. در واقع این آمادگی به افراد کمک می‌کند با اعتماد به نفس بیشتر وارد مصاحبه شوند و شانس موفقیت خود را افزایش دهند.

گفتنی است، این دوره آموزشی در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) در چند جلسه در حال برگزاری است.

دوره آموزشی «رزومه‌نویسی و فرصت‌های شغلی» برگزار شد

دوره آموزشی «رزومه‌نویسی و فرصت‌های شغلی» برگزار شد

دوره آموزشی «رزومه‌نویسی و فرصت‌های شغلی» برگزار شد

دوره آموزشی «رزومه‌نویسی و فرصت‌های شغلی» برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 1 =