شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

محمدرضا هراتی در بازدید از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مطرح کرد؛

ضرورت پیگیری پروژه‌های کتابخانه‌ای استان البرز

بازدید محمدرضا هراتی از کتابخانه‌های استان البرز

محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور چهارشنبه ۲۱ شهریور از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ با هدف بررسی پروژه‌های کتابخانه‌ای از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز بازدید کرد. 

هراتی در این بازدید با تأکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای در استان البرز به ویژه شهرستان‌های طالقان و نظرآباد گفت: افتتاح این پروژه‌ها می‌تواند گام مهمی در راستای افزایش سرانه فضای کتابخانه‌ای استان و ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کتابخانه‌ها به پایگاه فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده‌اند، اظهار داشت: اقداماتی مانند راه‌اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، اجرای برنامه‌های مشترک با سازمان بهزیستی و ارائه خدمات به گروه‌های خاص و... در این راستا حائزاهمیت است.

در این بازدید علی معدنی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گزارشی از وضعیت و فعالیت کتابخانه‌های استان و پروژه‌های در حال ساخت بیان داشت و بر اهتمام این اداره‌کل برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها تأکید کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 4 =