چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

با افتتاح ۹ باب کتابخانه‌ در فارس تحولی بزرگ در خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی استان صورت می‌گیرد

اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بازدید از پروژه های در دست افتتاح شیراز گفت: کتابخانه های عمومی اگر با خدمات متنوع و جذابیت ویژه طراحی شود، حتماً مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طی سفر یک‌روزه به شهر شیراز، با همراهی محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از ۴ پروژه در حال تجهیز و پروژه در دست ساخت کتابخانه فال اسیری شهر شیراز بازدید کرد.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی این پروژه ها عنوان کرد: همکاران اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نوعی رکورد زده‌اند و در مدت زمان کمتر از چهار ماه، ۹ باب کتابخانه عمومی را با استانداردهای روز و به شکل بسیار خلاقانه آماده افتتاح کرده‌اند که باید این نوع خدمت رسانی تبلیغ و تشویق شود.

گودرزی با اشاره به اینکه این کتابخانه‌ها به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید، گفت: این اقدام به خاطر همت، خلاقیت و روحیه جهادی و به ویژه «تیم بودن» این همکاران رخ داده است که توانستند پس از به ثمر رساندن پروژه عظیم بازگشایی کتابخانه عمومی شهید آیت الله دستغیب، ۹ باب کتابخانه را برای ارائه خدمات به مردم عزیز استان فارس آماده کنند.

وی اضافه کرد: کتابخانه عمومی شهید آیت الله دستغیب، پس از بازطراحی در اردیبهشت ماه سال جاری بازگشایی شد و در حال حاضر مورد استقبال خوب مردم شیراز قرار گرفته است و در همین مدت بیش از ۴ هزار نفر عضو این کتابخانه شده اند و این نشان می دهد کتابخانه های عمومی اگر با خدمات متنوع و جذابیت ویژه طراحی شوند، حتماً مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنین عنوان کرد: در ۹ باب کتابخانه ای که در استان فارس در آستانه بهره برداری است، به جزئیات توجه ویژه شده و خدمات متنوعی آماده شده است‌. بخش کودک همه کتابخانه ها با استانداردهای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همخوانی دارد و طرح ها نهایی شده است.

وی اضافه کرد: همه کتابخانه ها، دارای بخش ویژه کودک است. اسباب بازی های ویژه برای بخش بازی کودک خریداری شده است. علاوه بر این، بخش نوجوان و تالار علم و خلاقیت در اکثر پروژه ها به شیوه بسیار خلاقانه پیاده سازی شده تا به کاربران نوجوان خدمات ارائه دهد.

گودرزی تصریح کرد: با افتتاح این کتابخانه‌ها تحولی بزرگ در حوزه خدمات رسانی کتابخانه‌های عمومی استان فارس صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 7 =