یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس؛

جشنواره آوای آلاداغ با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود

خراسان شمالی/دفاع مقدس

به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، جشنواره آوای آلاداغ با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی به همت کتابخانه عمومی مولانا جلال الدین محمد بلخی روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، جشنواره آوای آلاداغ با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی به همت کتابخانه عمومی مولانا جلال الدین محمد بلخی روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد برگزار می شود.

علی فخری، مسئول کتابخانه عمومی مولانا جلال الدین محمد بلخی در این خصوص گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت و دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، جشنواره آوای آلاداغ در روستای ارکان شهرستان بجنورد برگزار می شود.

علی فخری افزود: بخش ترویج فرهنگ کتابخوانی این جشنواره برداشت هنری از کتاب «سلام بر ابراهیم ۱» در قالب نقاشی روی کاغذ است.

فخری با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا ۲۷ شهریور ماه به کتابخانه عمومی مولانا جلال الدین محمد بلخی روستای ارکان یا اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بجنورد ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۱۴۲۰۲۵۱۸ تماس بگیرند.

وی افزود: جوایز در نظر گرفته شده برای نفر اول ۲ میلیون تومان، نفر دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نفر سوم یک میلیون تومان خواهد بود. همچنین به ۴ نفر از شرکت کنندگان زیر ۱۲ سال به صورت جداگانه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

جشنواره آوای آلاداغ با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 2 =