جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد برگزار شد

جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد با محوریت سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدا سید حسن شریفی مقدم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گناباد ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، روزی است که زمینه بعثت نبوی را فراهم آورده است؛ از این رو یکی از مهم بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان محسوب می شود. این افتخار ما است که به عنوان یک مسلمان، پیرو امت پیامبر اکرم، حضرت محمد(ص) هستیم.

شریفی مقدم با اشاره اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: حضور پرشور مردم و مشارکت بالای آنان سبب شد تا کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد از کتابخانه های عمومی برتر استان در این دوره از جشنواره شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گناباد اظهار امیدواری کرد سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی نیز با همکاری و همراهی سایر دستگاه های اجرایی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی گفت: همچنین می توان با استفاده از ظرفیت خیرین و حمایت از کتابخانه های عمومی مشارکت حوزه کتاب و کتابخوانی را در شهرستان تقویت کرد.

سیدحسن شریفی مقدم با اشاره به سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها، افزود: امیدوارم تمامی شهرداران مناطق مختلف نسبت به واریزی این مبلغ همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه احمد مظلوم، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد ضمن گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس به ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان در شش ماهه اول سال پرداخت.

گفتنی است، در پایان جلسه سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی و از برندگان مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» نیز تقدیر شد.

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 4 =