دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در گفتگو با خبرگزاری ایبنا؛

آغاز پویش «کتاب‌هایت را به ما بسپار»

اهدا

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از برگزاری پویش کتاب‌هایت را به ما بسپار و اهدا و توزیع کتاب های دریافتی توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان به مخاطبان نیازمند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام از برگزاری پویش «کتاب‌هایت را به ما بسپار» و اهدا و توزیع کتاب های دریافتی توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان به مخاطبان نیازمند و کم برخوردار خبر داد و گفت: کتاب‌هایی که در قفسه‌های خانه خاک می‌خورند، می‌توانند به گنجینه‌ای ارزشمند برای دیگران تبدیل شوند و اتفاقی تازه در ذهن و اندیشه مخاطب به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: عموم مردم با اهدای کتاب‌های مازاد به کتابخانه‌های عمومی استان، نه تنها به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند از عضویت رایگان یک‌ساله کتابخانه نیز بهره‌مند شوند.

حیدری تصریح کرد: دانش‌آموزان و کنکوری‌ ها در مناطق محروم بیش از هر زمان دیگری به کتاب‌های کمک درسی و کنکوری نیاز دارند. کنکوری‌هایی که امسال به موفقیت رسیده‌اند، می‌توانند با اهدای کتاب‌هایشان، آجر دیگری بر بنای آینده دانش‌آموزان هم‌استانی خود بگذارند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: علاقه‌مندان به حضور و مشارکت در این طرح و پویش خداپسندانه می توانند برای هماهنگی و انتقال رایگان کتاب‌هایشان با کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه مرکزی ایلام در تعامل و تماس باشند.

وی در پایان گفت: با اجرای این پویش مردمی و اهدای کتاب به کتابخانه‌ها حیات ببخشیم و آینده‌ای روشن‌تر برای نسل‌های آینده بسازیم.

شایان ذکر است، برای تحویل کتاب در شهرستان ایلام شماره کارشناس منابع اداره کل کتابخانه های عمومی ۰۸۴۳۲۲۲۳۲۹۶  و  ۰۸۴۳۲۲۲۳۲۹۵ داخلی ۱۳۲، ۱۱۰ و ۱۰۱  و  کتابخانه مرکزی  ۰۸۴۳۲۲۴۷۶۹۹ در دسترس است. همچنین علاقه مندان در شهرستان ها می توانند کتاب های خود را به کتابخانه های عمومی شهرستان تحویل دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 12 =