چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم؛

شصت و ششمین محفل طنز قمپز برگزار شد

شصت و ششمین محفل طنز قمپز

شصت و ششمین محفل طنز قمپز، با حضور جمعی از شاعران طنز پرداز قمی به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، به همت حوزه هنری استان و با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، شصت و ششمین محفل طنز قمپز با حضور مسلم حسنشاهی، شاعر و طنزپرداز استان کرمان و شعرخوانی جمعی از طنزپردازان استان قم برگزار شد.

عباس احمدی، دبیر محفل ادبی قمپز گفت: این محفل با محوریت موضوع آزاد و نیز «وام های عشقی»، پذیرای اشعار طنزپردازان استان بود. منظور از «وام های عشقی»، در حقیقت پرداختن به معضل تبعیض پرداخت وام به عموم مردم و تبعیض هایی که در این زمینه وجود دارد، بود.

در این محفل از قمپز چهارده نفر از طنز پردازان استان قم از جمله یحیی سلطانی، علی وکیلی، محمد عابدی، امین شفیعی، رضا شیخ محمدی، محمدحسین علیان، سیدجواد یثربی، سید جواد میرصفی، علی بهاری، حسن رحمانی نکو، سید مصطفی فاطمی، محمد خوش آمدی و منصوره رضایی و عطرین حق دوست اشعار و مطالب طنز خود را ارائه کردند.

در قمپز شصت و ششم همچنین، کتاب «گاو و فلفل» مجموعه سفرنامه طنز علی بهاری به کشور هندوستان که توسط انتشارات کتابستان چاپ شده رونمایی و معرفی شد.

شصت و ششمین محفل طنز قمپز برگزار شد

شصت و ششمین محفل طنز قمپز برگزار شد

شصت و ششمین محفل طنز قمپز برگزار شد

شصت و ششمین محفل طنز قمپز برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 12 =