پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

مروری بر اخبار کتابخانه‌های عمومی استان تهران در شهریور ماه ۱۴۰۳؛

از برپایی موکب‌های اربعین تا بازگشایی کتابخانه مولانا در شهرستان پردیس

اخبار شهریور ماه

در ششمین ماه سال جاری به همت مسئولین و کتابداران رویدادهای فرهنگی-ترویجی متنوعی در سطح شهرستان های استان برگزار شد که مورد استقبال قشرهای مختلف کتابدوست قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، در شهریور ماه ۱۴۰۳ برنامه ها و فعالیت های متنوعی به مناسبت های ملی و مذهبی به همت کارکنان، مسئولین و کتابداران کتابخانه های عمومی استان در سطح کتابخانه ها و دیگر مراکز آموزشی-فرهنگی سطح شهرستان همچون مدارس، مساجد و... به اجرا در آمد.

برپایی موکب و میزبانی کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی استان تهران از جاماندگان اربعین حسینی، برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب با حضور نویسنده اثر، بازگشایی کتابخانه مولانا در شهرستان پردیس، افتتاح مراکز خدمات روانشناختی و مشاوره راه زندگی در شهرستان ری و برگزاری جلسات و دیدارهای روسای شهرستان با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و فرمانداران از جمله شاخص ترین برنامه های این ماه بوده است.

در این ماه بیش از ۲۸۰ خبر و گزارش از سوی روابط عمومی اداره کل تنظیم و در بستر فضای مجازی و پرتال اداره کل منتشر شد؛ برای اطلاع از فعالیت های کتابخانه های عمومی استان تهران در مرداد ماه ۱۴۰۳ اینجا را ببینید.

از برپایی موکب‌های اربعین تا بازگشایی کتابخانه مولانا در شهرستان پردیس

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 9 =