شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

در راستای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی»؛

۲۲۵۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی الیگودرز و بروجرد اهدا شد

۲۲۵۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی الیگودرز و بروجرد اهدا شد

بالغ بر ۲۲۵۰ نسخه کتاب توسط موسسه فرهنگی کتاب، انتشارات بین‌المللی گاج و نشر الگو به کتابخانه‌های عمومی علیمردان خان بختیاری، شهرستان الیگودرز و استاد آیتی، شهرستان بروجرد اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، در راستای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تامین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی، از سوی موسسه فرهنگی کتاب ۲۰۰۰ جلد کتاب با ارزشی بالغ بر دو میلیارد ریال به کتابخانه‌ عمومی علیمردان خان بختیاری، شهرستان الیگودرز و ۲۵۰ جلد کتاب از سوی انتشارات بین‌المللی گاج و نشر الگو با ارزشی بالغ بر نه میلیارد ریال به کتابخانه عمومی استاد آیتی، شهرستان بروجرد اهدا شد.

کتاب‌های اهدا شده از سوی موسسه فرهنگی کتاب در موضوعات مختلف به ویژه  کودک و نوجوان، تکنولوژی، عمران، معماری، حسابداری، ادبیات و مذهب و کتب اهدا شده از سوی انتشارات بین‌المللی گاج و نشر الگو نیز در حوزه کنکور و کمک درسی هستند. این منابع پس از تایید و ثبت در سامانه، در قفسه کتابخانه‌های عمومی علیمردان خان بختیاری، شهرستان الیگودرز و استاد آیتی، شهرستان بروجرد قرار می‌گیرند تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

گفتنی است، سازمان‌ها، مردم و خیرین می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های مطالعه شده خود را برای استفاده اعضا و عموم مردم به کتابخانه‌ها هدیه کنند.

۲۲۵۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی الیگودرز و بروجرد اهدا شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 9 =