چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی؛

مسابقه کتابخوانی «موسای عزیز» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی اراک

به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «موسای عزیز» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «موسای عزیز» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه www.ketabkhooon.ir مراجعه کرده و با دبیرخانه استانی مسابقه مستقر در واحد فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به شماره تماس ۰۸۶۳۳۶۸۰۷۹۵ تماس حاصل فرمایند.

مهلت شرکت در این مسابقه ۱۶ مهر لغایت ۱ آبان ۱۴۰۳ است و ۲۰ جایزه سیصد میلیون ریالی به همراه جوایز نفیس فرهنگی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

گفتنی است، کتاب «موسای عزیز» نوشته علیرضا اشرفی نسب، محمد کازرانی و محمدعلی نظیری است و انتشارات راهیار آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل خاطرات موسی عزیزآبادی از فرماندهان نیروی انتظامی کشور است که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد از آن در تأمین امنیت مردم زحمات زیادی کشیده است. این کتاب نسل امروز را با مردانی آشنا می‌کند که زندگی‌شان را صرف دفاع از کشور کرده‌اند.

مسابقه کتابخوانی «موسای عزیز» برگزار می‌شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 15 =