چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

با حضور نمادین شخصیت مهیا در بین دانش‌آموزان؛

 «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» رونمایی شد

رونمایی از کتاب برگه های سفید، دیو های سیاه قم

همزمان با سالروز حماسه فلسطین، طوفان الاقصی و روز «نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی»، از کتاب «برگه‌های سفید دیوهای سیاه» و پویش نامه و نقاشی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به کودکان مظلوم غزه و بیروت با عنوان «محیا و یحیی» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، همزمان با ۱۵ مهرماه، سالروز حماسه فلسطین، طوفان الاقصی و روز «نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی»، آیین رونمایی از کتاب «برگه‌های سفید دیوهای سیاه» و پویش نامه و نقاشی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به کودکان مظلوم غزه و بیروت با حضور مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم؛ فخرالدین یوسف پور، مدیرخانه مطبوعات؛ حجت‌الاسلام علی فتح‌الله‌زاده، رئیس موزه و کتابخانه آستان حضرت فاطمه معصومه (س)؛ محمد مهاجرانی، نویسنده؛ محمدحسین قاسمی، مدیر انتشارات کتابک؛ مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و کادرآموزشی و دانش آموزان دبستان شهید عبدی پور به میزبانی دبستان ابتدایی شهید عبدی پور برگزار شد.

 «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» رونمایی شد

حجت الاسلام محمد مهاجرانی در این مراسم گفت: سال‌های زیادی است که همه فکر و ذهن من در خدمت کودکان است و دوست دارم کار برای کودکان بنویسم. در حال حاضر بسیاری از درس‌هایی که کودکان دبستانی در کتاب هدیه‌های آسمانی می‌خوانند را من نوشته‌ام.

وی اظهار داشت: یکی از کتاب‌هایی که نوشتم، کتاب «برگه های سفید، دیو های سیاه» است که همزمان با آغاز عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی نوشتن آن را آغاز کردم.

مهاجرانی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیریت مدرسه شهید عبدی پور و مسیولین استانی که از این پویش و مراسم پشتیبانی کردند، سپاسگذارم و خوشحالم که به لطف خدا کتابی نوشتم که مورد توجه کودکان قرار گرفته است.

 «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» رونمایی شد

 «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» رونمایی شد

در این مراسم در راستای اجرای«سند ملی خواندن»، زنگ کتابخوانی و آغاز پویش کتابخوانی «مهیا و یحیی» به صورت نمادین توسط مدیر مدرسه شهید عبدی‌پور به صدا آمد. در پایان با حضور نمادین شخصیت اصلی کتاب مهیا و ضمن ارائه ‌هایی از امید، مقاومت، از کتاب « برگه‌های سپید، دیوهای سیاه» رونمایی شد.

گفتنی است، این مراسم به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و انتشارات کتابک با همراهی خانه مطبوعات استان قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل آموزش و پرورش استان، صدا و سیمای استان، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» رونمایی شد

 «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» رونمایی شد

 «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» رونمایی شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 13 =