چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

مدیرکل کتابخانه‌های استان زنجان خبر داد؛

کتابخانه‌های زنجان جمعه‌ها هم تعطیل نیست!

کتابخانه های زنجان جمعه ها هم تعطیل نیستند

محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان عنوان کرد: در راستای سهولت دسترسی مردم زنجان به کتابخانه‌های عمومی، دو کتابخانه سهروردی و موسوی گلشهر زنجان روزهای جمعه تعطیل نیست و به عموم علاقه‌مندان خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان، محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از خدمت‌رسانی دو کتابخانه سهروردی و موسوی گلشهر زنجان در روزهای جمعه خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی و ارج نهادن به درخواست اعضای محترم کتابخانه‌های عمومی، دو کتابخانه سهروردی و سید افضل موسوی زنجان روزهای جمعه هر هفته به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه
عموما خانواده‌ها در روزهای جمعه زمان آزادتری برای گذران وقت با یکدیگر و مطالعه دارند، ادامه داد: روزهای جمعه فرصت مغتنمی برای تجربه لذتبخش خواندن و مطالعه در کنار خانواده است و در همین راستا پیرو بررسی های انجام شده تصمیم گرفته شد روزهای جمعه دو کتابخانه مذکور در خدمت عموم و فعال باشند.

شایان ذکر است، کتابخانه سهروردی در خیابان سعدی وسط و کتابخانه سید افضل موسوی در منطقه گلشهر، میدان امام علی (ع) واقع شده است.

کتابخانه‌های زنجان جمعه‌ها هم تعطیل نیست!

کتابخانه‌های زنجان جمعه‌ها هم تعطیل نیست!

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 1 =