پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

در بازدید مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مطرح شد؛

«کلینیک تخصصی خواندن» به دنبال ایجاد لذت خواندن در عصر حواس‌پرتی

کلینیک تخصصی خواندن زنجان

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه کلینیک تخصصی خواندن کار خود را آغاز کرده و با کسب تجربه‌های لازم برنامه‌های خود را گسترش خواهد داد، گفت: این کلینیک با توجه به فضای دوستانه‌ای که ایجاد کرده، مکان مناسبی برای آموختن است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دوشنبه ۹ مهرماه با همراهی مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی و مرکزی از کتابخانه عمومی سهروردی و کلینیک تخصصی خواندن زنجان بازدید کرد.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بازدید از کتابخانه عمومی سهروردی با اشاره به بازطراحی و بازسازی این کتابخانه، اظهار کرد: کتابخانه عمومی سهروردی یکی از کتابخانه‌های استان زنجان بود که بازطراحی شده و در حال حاضر دارای فضای سنتی جذابی است.

اصغر گودرزی درباره «کلینیک تخصصی خواندن» زنجان بیان کرد: کلینیک تخصصی خواندن در راستای خدمات نوین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ایجاد شده و اقدامات جدیدی انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه کلینیک تخصصی خواندن کار خود را آغاز کرده و با کسب تجربه‌های لازم برنامه‌های خود را گسترش خواهد داد، گفت: کلینیک تخصصی خواندن زنجان اولین تجربه در این حوزه بوده و با این تجربه می‌آموزیم که چگونه این خدمت را توسعه دهیم. کلینیک تخصصی خواندن، در کتابخانه فضایی برای آموزش صحیح و هدایت افراد به سمت کتاب ایجاد کرده است. این کلینیک با توجه به فضای دوستانه‌ای که ایجاد کرده، مکان مناسبی برای آموختن است و می‌تواند گسترش یافته و در آینده برنامه‌های متعددی اجرا کند.

«کلینیک تخصصی خواندن» به دنبال ایجاد لذت خواندن در عصر حواس‌پرتی

محمد رضاخانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان نیز درباره کلینیک تخصصی خواندن، اظهار کرد: در کلینیک تخصصی خواندن، سعی داریم لذت خواندن را برای مردم نمایان کنیم. هیچ کار دیگری نمی‌تواند جای لذت خواندن و مطالعه را بگیرد.

وی با اشاره به تأثیر فضای مجازی، افزود: فضای مجازی عمق ندارد، خواندن به انسان‌ها عمق می‌بخشد. در عصر حواس پرتی، از خواندن فاصله می‌گیریم و هدف ما در کلینیک تخصصی خواندن ایجاد لذت خواندن است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: در برنامه‌های اجرا شده در کلینیک تخصصی خواندن از ظرفیت متخصصین مختلف استفاده می‌شود و اقدامات کلینیک تخصصی خواندن در آینده تأثیرات خود را نشان خواهد داد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 11 =