دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

همزمان با هفته تربیت بدنی وگرامیداشت روز جهانی عصای سفید؛

آیین تجلیل از منتخبین مسابقات کتابخوانی روشندلان در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد

روشندلان

به منظور گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و هفته تربیت بدنی، آیین تجلیل از روشندلان فعال در عرصه های فرهنگی و ورزشی و مسابقات کتابخوانی در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، به منظور گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و هفته تربیت بدنی، آیین تجلیل از روشندلان فعال در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی و مسابقات کتابخوانی با حضور پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ محمد علی پهناور، مدیرکل ورزش و جوانان؛ حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی؛ رضا محمدی، معاون توانبخشی بهزیستی؛ بهزاد سالمی، رئیس هیئت های ورزشی نابینایان و جمعی از فعالان فرهنگی و روشندلان در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

آیین تجلیل از منتخبین مسابقات کتابخوانی روشندلان در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این مراسم با بیان اینکه بخش نابینایان کتابخانه های عمومی به تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز برای روشندلان تجهیز شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از این تجهیزات نوین، تهیه نسخه های چابی بریل برای روشندلان میسر شده و تهیه کتاب های صوتی برای این قشر از افراد جامعه به همت بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل صورت می گیرد.

وی همچنین از ارائه خدمات به جامعه روشندلان در سایر شهرستان‌ها خبر داد و گفت: کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان با روشندلان آن مراکز ارتباط برقرار کرده و محتواهای فرهنگی و منابع مورد نیاز آنان از طریق بخش روشندلان کتابخانه مرکزی تامین می شود.

حامد رضائی نیز در این مراسم بر ضرورت همکاری مشترک برای ارائه خدمات فرهنگی به جامعه معلولین اشاره کرد و گفت: هماهنگی تنگاتنگی بین بخش روشندلان و بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی با بهزیستی استان برقرار است و برنامه های مشترک توسط این دو نهاد برای روشندلان و ناشنوایان اجرا می شود.

گفتنی است، در بخش دیگری از این مراسم امیر مهدی پیغمبر پور از اعضای روشندل کتابخانه مرکزی اردبیل کتاب «۱۰ قصه از پیامبر اکرم (ص)، از منابع جشنواره کتابخوانی را برای شرکت کنندگان در این مراسم معرفی کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 6 =