شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

دبیرکل نهاد در حاشیه نشست مسئولین امور مجلس وزارت فرهنگ خبر داد؛

اعمال حق فوق‌العاده مناطق جنگی و تعجیل در ارتقاء طبقه و رتبه مناطق کمترتوسعه‌یافته

دبیرکل نهاد در سومین نشست مدیران و مسئولین امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حاشیه سومین نشست مدیران و مسئولان امور مجلس معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصلاح احکام همکاران برای اعمال حق فوق العاده مناطق جنگی و تعجیل در ارتقاء طبقه و رتبه مناطق کمترتوسعه‌یافته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سومین نشست مدیران و مسئولان امور مجلس معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد در حاشیه این نشست با تأکید به این موضوع که همه آیتم‌های قانونی در احکام نهاد رعایت شده است، گفت: در ادامه اقدامات برای ارتقای وضعیت معیشتی همکاران، از جمله اعمال افزایش حقوق مصوب مجلس، تنها دو موضوع حق فوق‌العاده مناطق جنگی و تعجیل در ارتقاء طبقه و رتبه مناطق کمترتوسعه‌یافته به دلیل اختلاف نظر در تعریف این مناطق باقی مانده بود که آن هم پس از اظهارنظر مراجع ذی‌صلاح و پیگیری تأمین اعتبار لازم اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: تعجیل در ارتقاء طبقه و رتبه مناطق کمترتوسعه‌یافته و حق فوق‌العاده مناطق جنگی از تاریخ اول مهرماه ۱۴۰۱ در احکام همکاران مشمول این قانون اعمال می‌شود.