شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

به همت کتابداران شهرستان کهگیلویه؛

برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه دهه کرامت برگزار شد

دهدشت

همزمان با ایام دهه کرامت برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با دهه کرامت کتابداران شهرستان کهگیلویه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به استقبال این دهه پر فیض و برکت رفتند.

زینب سپیدنامه، کتابدار و رابط فرهنگی شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است که با میلاد حضرت معصومه(س)‌ آغاز می‌شود و این روز بزرگ به عنوان روز دختر نامیده شده است و فرصت مناسبی برای تقدیر و تکریم دختران این سرزمین است.

سپیدنامه افزود: در همین راستا نشست کتاب خوان کتابخانه ای در کتابخانه عمومی آقامیر احمد تقوی با حضور اعضای فعال کتابخانه برگزار شد و کتاب های متناسب با ایام از طرف اعضای کتابخانه معرفی شد.

برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه دهه کرامت برگزار شد

نشست بصیرتی ویژه دختران عضو کتابخانه با حضور حجت الاسلام عنایت الله محمدی دوست از دیگر برنامه های دهه کرامت در شهرستان کهگیلویه بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی دختران عضو کتابخانه فرهنگ و برکت دهدشت برگزار شد.

حجت الاسلام عنایت الله محمدی دوست در جمع دختران جوان عضو کتابخانه فرهنگ برکت دهدشت از خصوصیات اخلاقی و رفتاری دخت نبی مکرم اسلام و همسر امیرالمؤمنین علیه السلام به عنوان الگوی بانوی نمونه نام برد و حضرت فاطمه زهرا(س) را در مقام دختر و همسر الگوی خوبی در ولایت مداری و شأن و منزلت زن مسلمان در جامعه نامید.

وی تأکید کرد که شأن و منزلت زن و دختر یک دستور دینی و از مسائل مهم جامعه ما است و با بسیاری از مسائل پیوند خورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه دهه کرامت برگزار شد


سپیدنامه برگزاری برنامه های جمع خوانی، قصه گویی و نشست های کتاب خوان را از دیگر برنامه های اجرا شده در کتابخانه های روستایی شهرستان کهگیلویه در این ایام نام برد که با استقبال خوبی از طرف کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه روبه رو شده و تا پایان دهه کرامت نیز ادامه خواهد داشت.