پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸

با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی؛

جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خراسان رضوی

جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مجازی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور حسین نوربخش، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی؛ سیدجمال حقیرالسادات، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاریها و کارشناسان امور فرهنگی اداره کل به صورت مجازی برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد

حسین نوربخش، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی هدف از برگزاری این جلسه را بیان نقطه نظرات و پیشنهادات کتابداران و مسئولین کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در راستای برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دانست و گفت: بدون شک تمامی فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی این استان با هدف ماندگاری آن به برکت نام امام رضا(ع) برگزار می‌شود. جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و توسط کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی در راستای ترویج فرهنگ رضوی هر ساله برگزار می‌شود؛ لذا نیاز به دغدغه مندی و پیگیری بیشتر دارد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه سیزدهمین دوره این جشنواره نیز به همت کتابداران به بهترین شکل برگزار خواهد شد، افزود: خوشبختانه با توجه به آمار دوره قبل، فعالیت‌های کیفی رونق بیشتری نسبت به فعالیت‌های کمی داشته است.

حسین نوربخش با اشاره به بازگشایی مدارس، اظهار کرد: می‌توان از این ظرفیت به نحو احسن برای برگزاری پرشور سیزدهمین دوره جشنواره استفاده کرد. همچنین می‌توان از پتانسیل مساجد، گروه‌های جهادی و کتابخانه‌های سیار نیز برای حضور حداکثری مردم در این جشنواره استفاده کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش کتابداران و مسئولین کتابخانه‌های عمومی بتوانیم همچنان به عنوان یکی از استان‌های برتر در این جشنواره حضور داشته باشیم.
همچنین قدرت‌الله کشوری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل نیز به ارائه گزارشی از دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و توضیحاتی پیرامون سیزدهمین دوره این جشنواره پرداخت.

جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد