یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

همزمان با سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی؛

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام با خانواده شهید علی غیوری زاده دیدار کرد

دیدار با خانواده شهید غیوری زاده

به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با حضور در شهر مهران، با خانواده شهید علی غیوری زاده دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با حضور در شهر مهران، ضمن دیدار با خانواده شهید علی غیوری زاده، از مقام شامخ این شهید دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

حیدری در این دیدار با بیان اینکه آرامش، امنیت و رفاه در جامعه امروز ما مرهون خون شهیدان والامقام است، ادامه راه این اسطوره های بزرگ ایثار و مقاومت و پیشبرد آرمانهای بلند آنها، وظیفه ای شرعی و ملی بر عهده همه ما دانست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در ادامه سخنان خود، تاکید کرد نام گذاری کتابخانه تازه تاسیس شهرک اسلامیه مهران و همچنین پایگاه اداری کارمندی بسیج اداره، به نام این شهید والامقام، کمترین حقی بوده است که ما توانسته ایم آن را ادا کنیم.

 علی غیوری زاده در سال ۱۳۳۲ در بخش ملکشاهی دراستان ایلام به دنیا آمد با پیروزی انقلاب اسلامی وشروع جنگ تحمیلی به عنوان عضوی از بسیج راهی جبهه شد و در سال ۱۳۵۹ به عضویت رسمی سپاه در آمد. او در مسئولیت های فرمانده گردان، جانشین گردان، نیروی اطلاعات و عملیات مشغول خدمت بود. در عملیات والفجر ۳، والفجر ۵، والفجر ۹، والفجر ۱۰، کربلای ۱، کربلای ۴، کربلای ۱۰، نصر ۴ و نصر ۸ با مسئولیت های مختلف حضوری فعال داشت. در حالی که جنگ به ماه های آخر خود رسیده بود عراقی ها به کمک گروهک تروریستی نفاق، در سمت فرمانده گردان ۵۰۳ لشکر حضرت امیر(ع)  در تاریخ  ۲۹/ ۳/ ۶۷ به فیض اعلای شهادت نائل شد و پیکر پاکش بعد از ۱۲ سال و ۴ ماه و ۲۰ روز انتظار به آغوش وطن بازگشت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام با خانواده شهید علی غیوری زاده دیدار کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام با خانواده شهید علی غیوری زاده دیدار کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 11 =