سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به مناسبت نوزدهیمن سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛

حضور فرماندار فاروج در کتابخانه عمومی ملاصدرای این شهرستان

فاروج

فرماندار شهرستان فاروج و جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ اسفند ماه نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی ملاصدرا حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طرح کتابخانه گردی در شهرستان فاروج با حضور عبدالرضا فرزانه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در کتابخانه عمومی ملاصدرا اجرا شد.

فرماندار شهرستان فاروج در این بازدید با قدردانی از خدمات ارائه شده در حوزه کتابخانه ای شهرستان، اظهار داشت: گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه موثرترین و کم هزینه ترین راهبرد برای کاهش آسیب های اجتماعی است و می تواند پیام آور نظم و امنیت در جامعه باشد.

عبدالرضا فرزانه افزود: تلاش برای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید به یک وظیفه همگانی تبدیل شود.

نفیسه نجاتی محمود،  سرپرست اداره کتابخانه های شهرستان فاروج ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت و ۱۷ اسفند فرارسیدن نوزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به گزارشی از عملکرد کتابخانه ها و معرفی خدمات کتابخانه پرداخت.

وی همچنین افزود: در قالب این طرح عموم علاقه‌مندان و کلیه مسئولین و مدیران اجرایی شهرستان می توانند با حضور در کتابخانه با تلاش ارزنده کتابداران ، خدمات و روند فعالیت‌ها و اقدامات اجرای نهاد کتابخانه های عمومی آشنا شوند.

بر اساس این گزارش، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف کتابخانه به بررسی مشکلات کتابخانه پرداختند و به صورت رایگان عضو کتابخانه شدند.

گفتنی است در پایان به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و ۱۵ اسفند روز درختکاری چند اصله نهال در فضای سبز کتابخانه نیز کاشته شد.

حضور فرماندار فاروج در کتابخانه عمومی ملاصدرای این شهرستان

حضور فرماندار فاروج در کتابخانه عمومی ملاصدرای این شهرستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 7 =