یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

برگزیده بخش دیجیتال دومین جشنواره قصه‌گویی نهال امید؛

جشنواره قصه‌گویی تأثیر قابل‌توجهی بر کیفیت خدمات‌دهی به مراجعان کودک و نوجوان دارد

سمنان

معصومه مرادی مرام، برگزیده بخش دیجیتال دومین جشنواره قصه‌گویی نهال امید، این جشنواره را فرصتی مناسب برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مراجعان کودک و نوجوان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، معصومه مرادی مرام، برگزیده بخش دیجیتال دومین جشنواره قصه‌گویی نهال امید، جشنواره قصه‌گویی را فرصتی مناسب برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مراجعان کودک و نوجوان دانست.

معصومه مرادی مرام، کتابدار کتابخانه عمومی مهر شهرستان شاهرود ضمن ابراز خرسندی از اطلاع‌رسانی به‌موقع، تفکیک موضوع و زمان‌بندی بسیار دقیق و تخصصی کاری در برگزاری جشنواره قصه گویی نهال امید، تأکید کرد: قطع به‌یقین با حضور در این دوره تجربه بسیار ارزشمند و مفید و پربازده‌ای کسب کردم که امیدوارم با این تجربه در ادامه مسیر موفق تر از پیش عمل کنم.

کتابدار کتابخانه عمومی مهر شهرستان شاهرود بابیان اینکه برگزاری این جشنواره چه از نظر تخصصی، چه تجربی تأثیر قابل‌توجهی بر کیفیت خدمات‌دهی به مراجعان، علی‌الخصوص مراجعان بخش تخصصی کودک و نوجوان داشته است، خاطرنشان کرد: بهبود زمان‌بندی و توجه به تمام استعدادها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه‌ی دیجیتال از تفاوت‌های این دوره نسبت به دوره گذشته بود که کاملاً محسوس است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 0 =