دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

برگزیده منطقه ای دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید:

جشنواره قصه گویی فرصتی جدید برای کسب تجربه توسط کتابداران بود

1.jpg

فائزه دانشور، مسئول کتابخانه عمومی حجت‌الاسلام محسنی جمی شهرستان جم و برگزیده مرحله منطقه دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید گفت: از طریق تجربیات بدست آمده و آموزش تکنیک های قصه گویی و تمرین زبان بدن و طرز بیان، پیشرفت های خوبی برای فعالیت های آتی کتابخانه ها خصوصا در برگزاری کارگاه های قصه گویی در بخش کودک و نوجوان حاصل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، فائزه دانشور هدف کلی از برگزاری جشنواره قصه گویی «نهال امید» را توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی برشمرد و اظهار کرد: هدف شخصی من از شرکت در این جشنواره علاقه مندی به مبحث قصه گویی و با توجه به دوره هایی که پیش از این در این باره گذرانده بوده، فراهم کردن زمینه ای برای دریافت و انتقال تجربیات این حوزه بود.

مسئول کتابخانه عمومی حجت‌الاسلام محسنی جمی افزود: روند برگزاری دوره تا مرحله منطقه ای، خوب و قابل قبول بود و حضور در این جشنواره باعث کسب تجربیات جدید و فراوان برای من و کتابداران شد. 

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی تاثیرات فراوانی بر کیفیت خدمات دهی کتابداران خواهد داشت، تصریح کرد: از طریق تجربیات بدست آمده و آموزش تکنیک های قصه گویی و تمرین زبان بدن و طرز بیان، پیشرفت های خوبی برای فعالیت های آتی کتابخانه ها خصوصا در برگزاری کارگاه های قصه گویی در بخش کودک و نوجوان حاصل خواهد شد.

رابط فرهنگی شهرستان جم، کیفیت برگزاری این جشنواره را مطلوب و رو به پیشرفت دانست و بیان کرد: این جشنواره نسبت به دوره های قبل باکیفیت بالاتری برگزار شد و امیدوارم که برنامه های اینچنینی همچنان ادامه داشته باشد.

جشنواره قصه گویی فرصتی جدید برای کسب تجربه توسط کتابداران بود

دانشور سفر به دیار کریمان و سرزمین کهن ایران، استان کرمان را به یاد ماندنی توصیف کرد و افزود: سفر به کرمان خاطرات به یادماندنی برای همه شرکت کنندگان به جا نهاد که برجسته ترین آن، حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به این شهید بزرگ و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار بود.

گفتنی است فائزه دانشور، مسئول کتابخانه عمومی حجت‌الاسلام محسنی جمی شهرستان جم و رابط فرهنگی این شهرستان پس از طی مراحل مقدماتی و استانی به عنوان نماینده استان بوشهر در مرحله منطقه ای این جشنواره با حضور برگزیدگان استان های کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر به میزبانی کرمان شرکت و با قصه "دعوا داری؟" عنوان برتر قصه گویی صحنه ای را کسب کرد و با دریافت لوح و تندیس مسابقه، به مرحله نهایی راه یافت. 

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =