دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

برگزیده مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی نهال امید مطرح کرد؛

نهال امید، دری برای ورود به دنیای حرفه ای قصه گویی

خراسان جنوبی

مهناز حسن پور، برگزیده مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی نهال امید از استان خراسان جنوبی گفت: شرکت در این جشنواره بر تجربیاتم اضافه کرد و ورود به دنیای حرفه ای قصه گویی باعث شد در کتابخانه محل خدمتم بیشتر برای بچه ها قصه بگویم، تا جایی که اعضای کتابخانه هم به قصه گویی ترغیب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان خراسان جنوبی، مهناز حسن پور، برگزیده مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی نهال امید از استان خراسان جنوبی، در خصوص اولین تجربه خود از شرکت در این جشنواره گفت: شرکت در این جشنواره بر تجربیاتم اضافه کرد. ورود به دنیای حرفه ای قصه گویی باعث شد در کتابخانه محل خدمت خودم بیشتر برای بچه ها قصه بگویم، تا جایی که اعضای کتابخانه هم به قصه گویی ترغیب شدند. با این حال به اعتقاد من بعد مسافت و طولانی شدن زمان بین مراحل منطقه ای و کشوری، عاملی بازدارنده بود.

مهنازحسن پور، کتابدار برگزیده منطقه شرق کشور گفت: فاصله زمانی زیاد، تاثیر منفی داشت؛ چراکه ما شرکت کنندگان برای مرحله منطقه ای بسیار تمرین کردیم و برای حضور در صحنه آماده بودیم ولی این فاصله زمانی آمادگی ما را کم کرد و باعث شد آموزش ها را فراموش کنیم.

وی برگزاری جشنواره هایی از این دست را موجب افزایش دانش و تجربه کتابداران و توانمندسازی آنان در تعامل با کودکان دانست.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 13 =