یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

برگزیده بخش دیجیتال دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی نهال امید:

اضافه شدن بخش دیجیتال جشنواره، منجر به افزایش سواد دیجیتال کتابداران می شود

ریحانه صادقی یکتا برگزیده بخش دیجیتال جشنواره

ریحانه صادقی یکتا، کتابدار کتابخانه عمومی موسسه امام صادق (علیه السلام) و برگزیده بخش دیجیتال دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی، اضافه شدن بخش دیجیتال به جشنواره قصه گویی را موجب افزایش سواد دیجیتال و دانش تولید محتوای کتابداران دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، ریحانه صادقی یکتا، کتابدار کتابخانه عمومی موسسه امام صادق (علیه السلام) و برگزیده بخش دیجیتال دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی پیرامون اهمیت اضافه شدن بخش دیجیتال به این دوره از جشنواره گفت: به طور کلی این دوره از جشنواره از قوت بیشتری برخوردار بود و می توان از بخش دیجیتال به عنوان یک نوآوری بزرگ در  این جشنواره نام برد که شکل رقابت ها را متفاوت کرده است؛ چراکه باعث افزایش سواد دیجیتال و دانش تولید محتوا در کتابداران می شود.

وی در ادامه افزود: کلیپ های صوتی و تصویری قصه گویی بسیار مورد توجه قرار گرفت و مخاطبان زیادی از طریق بازنشر این کلیپ ها در فضای مجازی به کتابخانه ها جذب می شوند؛ قصه‌های دیجیتال، امکان بازبینی مجدد را برای کاربر فراهم می کند و بنابرین فهم و درک و لذت بردن از قصه را برای آنان افزایش داده است.

کتابدار کتابخانه عمومی موسسه امام صادق (علیه السلام) قم ادامه داد: جشنواره قصه گویی، بستر رقابتی خوبی را فراهم می کند تا کتابداران بتوانند با دقت و تمرکز بیشتری کار قصه گویی را دنبال کنند و قطعا آموزه های بسیار زیادی را برایمان به همراه دارد.

صادقی یکتا در ادامه با اشاره به نقش جشنواره قصه گویی در افزایش کیفیت ارائه خدمات به کاربران تصریح کرد: همه کتابداران شرکت کننده، به منظور رقابت با یکدیگر دانش و مهارت خود را افزایش می دهند که این امر منجر به افزایش کیفی سطح خدمات دهی آنان در کتابخانه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت در این جشنواره و برگزیده شدن در آن یکی از بهترین خاطرات دوران کاری ام است و آن را مدیون نگاه های عمیق و گرم، خنده های دلنشین و دستان تشویق کننده کودکان معصوم و پاکی هستم که پای قصه گویی هایم نشستند و مرا همیشه به وجد آوردند.

اضافه شدن بخش دیجیتال جشنواره، منجر به افزایش سواد دیجیتال کتابداران می شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =