پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

قصه گوی یزدی:

جشنواره فرصت خوبی برای انتقال تجربیات در حوزه قصه گویی بود

سید محسن آیتیان از یزد - روز دوم از مرحله نهایی دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی نهال امید

قصه گوی یزدی مرحله نهایی دومین دو سالانه قصه گویی نهال امید، این جشنواره را بهترین فرصت برای انتقال تجربیات در حوزه قصه گویی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد، سیدمحسن آیتیان در حاشیه برگزاری دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید گفت: من یک معلم هستم و قصه گویی را بهترین ابزار برای انتقال بهتر مفاهیم به کودکان می دانم چرا که این ابزار به فهم ساده تر موضوعات کمک شایانی می کند.
وی ادامه داد: قصه گویی را از سه سال پیش آغاز کرده و در طول این مدت، آموزش های تخصصی خوبی فرا گرفته و در جشنواره های مختلف قصه گویی توانستم صاحب مقام شدم.
آیتیان با اشاره به تاثیر برگزاری جشنواره های مشابه گفت: برگزاری برنامه های مشابه می تواند در راستای اعتلای فرهنگ و سنت های قدیمی ما کمک کننده باشد. مادربزرگ، پدربزرگ و قدیمی ترهای ما پر از قصه های ناب و زیبا بودند که هم اکنون نیز این وظیفه بر دوش ما قرار گرفته است تا در هر سنی که هستیم انتقال دهنده این مفاهیم باشیم.
وی، برگزاری این جشنواره را فرصت بسیار خوبی برای انتقال تجربیات مابین شرکت کننده ها دانسته و گفت: سطح قصه های ارائه شده در جشنواره های مختلف طی سالیان اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته که امیدوارکننده است.
قصه گوی یزدی با اشاره به خاطره شیرین جشنواره برگزار شده گفت: شاید مهم ترین خاطره این جشنواره را بتوان رقابت خودم و همسرم در مرحله ملی این جشنواره بدانم. هر دوی ما توانستیم به این مرحله دست پیدا کرده و با یکدیگر رقیب باشیم.
وی ادامه داد: قطعا یکی از افتخارات هر دوی ما این است که هر دو در یک جشنواره، برگزیده استان بوده و وارد مرحله ملی شویم. مشوق اصلی خودم برای ورود به این فضا را همسرم می دانم که در این حوزه فعالیت دارند.
آیتیان در انتها از نهاد کتابخانه های عمومی و عوامل برگزاری این جشنواره برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه فرهنگی قدردانی کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 17 =