دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

برگزیده بخش دیجیتال دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید:

جشنواره قصه گویی فرصتی ناب برای رشد و کسب تجربه بود

زهرا یوسفی

زهرا یوسفی، نماینده مازندران در مرحله نهایی دوسالانه قصه گویی نهال امید، این جشنواره را فرصت نابی برای رشد و کسب تجربه برای ادامه مسیر و پیشرفت دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، زهرا یوسفی، برگزیده بخش دیجیتال دوسالانه قصه گویی نهال امید، این جشنواره را فرصت نابی برای رشد و کسب تجربه برای ادامه مسیر و پیشرفت دانست.

یوسفی، برگزیده بخش دیجیتال دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید گفت: هر جشنواره با افزودن تجربیاتی همراه است و این جشنواره نیز سبب آشنایی بیشتر من با نرم افزارهای ساخت ویدیوهای دیجیتالی و تاثیر گذاری بیشتر قصه دیجیتال در فضای مجازی شد که بسیار از این اتفاق خرسندم.

وی ادامه داد: دیدن آثار دیگر شرکت کنندگان تاثیر بسزایی در اجرای بهتر در دوره های بعدی خواهد داشت و این جشنواره ها باعث رشد و بالندگی در مجموعه نهاد می شود.

یوسفی با بیان اینکه بی شک برگزاری جشنواره قصه گویی نهال امید بسیار مفید و موثر خواهد بود و حرکت بسیار زیبا و بجایی است، گفت: بودن در کنار کتابداران، سایر مجموعه کارکنان کتابخانه های عمومی استان و سایر برگزیدگان استانی سراسر خاطره و لحظاتی به یاد ماندنی برای من بود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 9 =