سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاندار بوشهر؛

پوستر دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر رونمایی شد

photo_۲۰۲۴-۰۲-۲۶_۰۸-۵۸-۳۷ (2).jpg

پوستر دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، پوستر دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در سالن کوثر استانداری رونمایی شد.

عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: به دنبال استقبال اقشار مختلف از اولین مسابقه کتابخوانی استان، دومین مسابقه نیز با هدف شناخت آحاد جامعه پیرامون دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر و مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر سپس به بخش های این مسابقه کتابخوانی اشاره و تصریح کرد: دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر در سه بخش نونهال (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوان (۱۱ تا ۱۶ سال) و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) برگزار می‌شود که متقاضیان تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق پیوند yun.ir/bushehr در این رویداد ثبت نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند منابع این مسابقه را با تخفیف از کتابخانه های عمومی و مؤسسات قرآنی استان بوشهر، خریداری و تهیه کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۷۷۳۳۵۵۷۵۲۴ داخلی ۱۱۱ تماس گرفته و همچنین جهت اطلاع از جزئیات و برنامه های آینده این مسابقه در کانال ویژه مسابقه کتابخوانی استان بوشهر در پیام‌رسان‌های ایتا و بله به شناسه buketab@ عضو شوند.

پوستر دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر رونمایی شد

پوستر دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر رونمایی شد

پوستر دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر رونمایی شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 10 =