چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان؛

نشست کتاب‌خوان معلم برگزار شد

نشست کتابخوان
نشست کتابخوان

با هدف گرامیداشت مقام معلم، نشست کتاب خوان معلم با حضور فرهنگیان در سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، به مناسبت گرامیداشت مقام معلم، نشست کتاب‌خوان معلم با حضور فرهنگیان در سالن همایش اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه محمود غیبی، معاون فرهنگی- پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اذعان کرد: خداوند هدایت بشر را در کتاب قرار داده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: در دورانی که فضای مجازی بر زندگی همه مردم سیطره انداخته، باید به مسئله تبیین که دویست بار در قرآن ذکر شده اهمیت بدهیم. سؤالات زیادی درباره مسائل مختلف برای دانش آموزان پیش می آید که معلمان با تبیین و روشنگری می توانند آنها را به سمت درست راهنمایی کنند.

نشست کتاب‌خوان معلم برگزار شد

در ادامه این نشست کتاب های «اثر مرکب»، «به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد»، «هفت عادت مردان مؤثر»، «زال و سیمرغ»، «کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان» و «شکل گیری و تحول عزت نفس» توسط فرهنگیان معرفی شد.

اجرای سرود معلم، دکلمه خوانی توسط دانش آموزان و تقدیر از معلمان شرکت کننده در این نشست از جمله برنامه هایی بود که اجرا شد.

گفتنی است، در پایان برنامه از کتاب «شکل گیری و تحول عزت نفس» نوشته بتول باقری رونمایی شد.

نشست کتاب‌خوان معلم برگزار شد

نشست کتاب‌خوان معلم برگزار شد

نشست کتاب‌خوان معلم برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 0 =