پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

با حضور نویسنده کتاب و جمعی از دانش‌آموزان؛

«پاک‌کن جادویی» رونمایی شد

رونمایی از کتاب «پاک کن جادویی»

با همکاری کتابخانه های عمومی امام صادق(ع) و کتابخانه آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و انتشارات جمکران، ویژه برنامه رونمایی از کتاب «پاک کن جادویی» با حضور زهرا اخلاقی، نویسنده کتاب و جمعی از دانش آموزان مدرسه دخترانه کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و در آستانه روز دختر، با همکاری کتابخانه های عمومی امام صادق(ع) و کتابخانه آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) و با مشارکت انتشارات جمکران، ویژه برنامه رونمایی از کتاب «پاک کن جادویی» با حضور زهرا اخلاقی، نویسنده کتاب؛ مرضیه نفری، نویسنده و جمعی از دانش آموزان مدرسه دخترانه کوثر در محل سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای برگزار شد.

«پاک‌کن جادویی» رونمایی شد

زهرا اخلاقی، نویسنده کتاب در این نشست پیرامون انتخاب سوژه گفت: با توجه به اینکه من مادر هستم و می بینم که بچه‌ها چقدر جامدادی و لوازم التحریر خود را دوست دارند، تصمیم گرفتم از نقاشی و مدادرنگی ها و پاک‌کن استفاده کنم تا بچه‌ها بهتر با کتاب ارتباط بگیرند.

وی همچنین افزود: ما عاشق دنیای بدون جنگ هستیم اما وقتی واقعیت دنیا جنگ را هم دارد، باید مواظب کودکان باشیم تا آنها کمتر اذیت شوند. نگاه فانتزی و لطیف به ما در این امر کمک می‌کند.

مرضیه نفری، نویسنده و منتقد ادبی نیز در این نشست ضمن اشاره به ضرورت پرداختن به موضوعات اجتماعی همچون جنگ غزه در کتاب کودک گفت: نوشتن در این موارد باید به گونه‌ای حرفه‌ای و تخصصی انجام شود که  گروه سنی کودک کمترین آسیب را متحمل شوند. فانتزی نویسی در مورد مسئله مهم منطقه و تصویرگری خوب کتاب از نقاط قوت این کتاب بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کتاب «پاک کن جادویی» رونمایی و جشن امضای این کتاب با استقبال دانش آموزان برگزار شد. همچنین در این مراسم از معلمان فعال در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته معلم نیز تقدیر شد.

«پاک‌کن جادویی» رونمایی شد

«پاک‌کن جادویی» رونمایی شد

«پاک‌کن جادویی» رونمایی شد

«پاک‌کن جادویی» رونمایی شد

«پاک‌کن جادویی» رونمایی شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 7 =