شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

در راستای حمایت از نویسندگان بومی؛

کتاب «جک، جوک، جوکر» در یزد رونمایی شد

کتاب "جک، جوک جوکر" در یزد رونمایی شد

کتاب «جک، جوک، جوکر و ۶ نمایشنامه دیگر» نوشته مجید جوادیان زاده، با حضور جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و هنر در کتابخانه مرکزی یزد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد، به منظور حمایت از نویسندگان بومی، کتاب «جک، جوک، جوکر و ۶ نمایشنامه دیگر» نوشته مجید جوادیان زاده، با حضور جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و هنر در کتابخانه مرکزی یزد رونمایی شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در این مراسم اظهار داشت: در راستای تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ کتابخوانی، در سال گذشته هشت کتاب و در سال جاری تاکنون ۳ کتاب از مؤلفان یزدی توسط این اداره کل رونمایی شد.

وی رونمایی از کتاب های نویسندگان یزدی را یکی از اولویت اصلی اداره کل کتابخانه های عمومی استان دانست و گفت: خرید کتاب از نویسندگان یزدی نیز در راستای حمایت از آنها بر اساس مجوز صورت می گیرد.

رفیعی، نقد کتاب های رونمایی شده با حضور اهالی فرهنگ و هنر را از دیگر برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان دانست و گفت: کتاب «جک، جوک، جوکر و ۶ نمایشنامه دیگر» اثر ارزشمندی در زمینه نمایشنامه نویسی است.

مجید جوادیان زاده، مؤلف و نویسنده کتاب «جک، جوک، جوکر و ۶ نمایشنامه دیگر» در این آیین گفت: از دوره نوجوانی به داستان و داستان نویسی علاقه داشتم و در این زمینه کتاب های زیادی مطالعه و کم کم به سمت هنرهای نمایشی سوق پیدا کردم. در این کتاب مجموعه نمایشنامه های دهه نود در استان یزد به رشته تحریر درآمده است.

مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه جمع آوری این نمایشنامه‌ها مدت یک سال و نیم طول کشید، افزود: این کتاب شامل هفت نمایشنامه با عنوان های جک، جوک و جوکر، کشمکش عربده کشان بی نشان، زبان سردار قادسیه، رویای ایساتیس، چشمان مورب، گیسوان پریشان و خواب هایی به بلندای مرگ و رگال است.

جوادیان زاده با بیان اینکه کتاب «جک، جوک، جوکر و ۶ نمایشنامه دیگر» در ۱۸۱ صفحه چاپ شده است، اظهار کرد: تاکنون پنج کتاب در زمینه های مختلف نوشته‌ام.

IMG_1943.JPG

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 5 =