پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

فرماندار امیدیه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت دستگاه‌ها در برگزاری پویش اهدای کتاب و سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

خستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی امیدیه

جعفر سلامی، فرماندار امیدیه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال جاری خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی در پویش اهدای کتاب و سیزدهمین دوره جشنواره رضوی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه در سال جاری با حضور جعفر سلامی، فرماندار؛ نیکدار بینش، معاون فرماندار؛ محمدرضا غبیشاوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، الهه بهمئی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در سالن جلسات فرمانداری شهرستان امیدیه برگزار شد.

جعفر سلامی، فرماندار ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط اداره کتابخانه‌ها برای ترویج امر کتابخوانی، با اشاره به اهمیت تعامل و تفاهم‌نامه‌های کتابخانه‌ها با ادارات، عنوان کرد: از همه سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان انتظار داریم برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه پویش اهدای کتاب و سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با کتابخانه‌ها همکاری داشته باشند تا شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.

وی در ادامه تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌ها با توجه به کمبود فضای موجود را امری ضروری دانست.

بهمئی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه ضمن تشریح دستور کار جلسه و ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات قبل و نیز وضعیت کتابخانه‌های شهرستان در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، تفاهم‌نامه‌ها، کتابخوانی و... خاطر نشان کرد: برای بهبود وضعیت کتابخانه‌ها نیاز به کمک ادارات، سازمان ها و سایر اقشار به ویژه اعضای انجمن داریم.

نیکدار بینش، معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار نیز ضمن اشاره به ارزشمند بودن طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های شهرستان، خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح شد.

در ادامه اعضای انجمن به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و در خصوص تعامل مستمر با کتابخانه‌ها قول مساعد دادند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 12 =