شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سبزوار مطرح شد؛

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ رضوی

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سبزوار

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سبزوار به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سبزوار به ریاست حسین ابراهیمی کردیانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در ابتدا حسین ابراهیمی کردیانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان‌ سبزوار ضمن تقدیر از تلاش‌های مجدانه و ارزشمند اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سبزوار و کتابداران در کسب رتبه های برتر ملی و استانی ادوار مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: بدون شک یکی از مهم ترین اهداف این جشنوار مطالعه کتاب های مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به قدمت تاریخی و فرهنگی شهرستان سبزوار، اظهار کرد: امیدوارم با همراهی و تعامل دیگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی همچون سنوات گذشته شاهد حضور پرشور مردم دیار سربداران در این جشنواره باشیم.

ابراهیمی کردیانی در خصوص پروژه نیمه تمام کتابخانه منطقه بهاران شهرستان سبزوار، اظهار امیدواری کرد با پیگیری های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و ستاد بازآفرینی محلات در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این کتابخانه باشیم.

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ رضوی

در ادامه معصومه فلاحی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سبزوار با بیان اینکه در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بالغ بر ۱۰ هزار نفر از مردم شهرستان در این جشنواره شرکت کردند، گفت: در دوازدهمین دوره این جشنواره شهرستان سبزوار موفق به کسب ۴ رتبه ملی، بیش از ۳۵ رتبه استانی و شهرستانی شد. همچنین دو کتابخانه عمومی حاج ملاهادی سبزواری و زنده یاد فرامرز ناوی نیز به عنوان کتابخانه های برتر استان انتخاب شدند.

وی افزود: این جشنواره فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ رضوی است. در واقع این جشنواره با توجه به گستردگی بخش ها و قالب ها امکان حضور تمامی گروه های سنی و اصناف را فراهم کرده است.

فلاحی در ادامه به ارائه توضیحاتی پیرامون سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و نحوه شرکت در آن پرداخت.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 2 =