دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷

با حضور جمعی از شرکت‌کنندگان رویداد «مربی شو» در غرفه نهاد؛

کارگاه آموزشی «رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا و برندینگ» برگزار شد

کارگاه آموزشی «رسانه های اجتماعی، تولید محتوا و برندینگ»

تور نمایشگاه کتاب هانیل ویژه شرکت کنندگان در رویداد مربی شو، با برگزاری کارگاه آموزشی ««رسانه های اجتماعی، تولید محتوا و برندینگ» در غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با آخرین روز از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارگاه آموزشی «رسانه های اجتماعی، تولید محتوا و برندینگ» با حضور مرتضی تسخیری، کارآفرین و تسهیلگر حوزه کارآفرینی؛ شایان فخاری، مدیرعامل آکادمی رسانه‌ای گرالیت و جمعی از شرکت کنندگان رویداد «مربی شو» در غرفه نهاد برگزار شد.

کارگاه آموزشی «رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا و برندینگ» برگزار شد

مرتضی تسخیری، کارآفرین و تسهیلگر حوزه کارآفرینی در این نشست گفت: مهمترین تفاوتی که رسانه های اجتماعی در مقایسه با رسانه های گذشته رقم زده اند، مسئله سرعت است که باعث شده سرعت تولید تا انتشار و توزیع محتوا چند دقیقه بیشتر طول نکشد.

وی در ادامه تأکید کرد: عنصر اصلی در رسانه های اجتماعی این است که خودتان باشید و نقش بازی نکنید و فرض رسانه اجتماعی این است که ما در کنار دوستان خودمان در حال زندگی هستیم؛ بنابراین کسانی که تلاش می کنند، محتوای خیلی گران یا خیلی ارزشمند خلق کنند از رسانه های اجتماعی عقب خواهند افتاد.

این کارآفرین در ادامه پیرامون تولید محتوای خلاقانه افزود: کسی می تواند محتوا خلق کند، که بیننده خوبی برای محتواهای ارزشمند باشد. برای خلق کردن باید اول لبریز شد و هر چه شما در رسانه های اجتماعی محتوای ویروسی بیشتر دیده باشید، بیشتر در موقعیت الهام و خلق قرار می گیرید.

کارگاه آموزشی «رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا و برندینگ» برگزار شد

شایان فخاری، مدیرعامل آکادمی رسانه‌ای گرالیت نیز در این کارگاه گفت: کسی که بخواهد درگیر فرم و ساختار شود از رسانه اجتماعی عقب می افتد؛ برای حضور موفق در رسانه های اجتماعی، باید اطلاعات را برای مخاطب ملموس کنیم، به این معنی که ایده های کیفی را کمی کنیم تا مخاطب حساسیت بیشتری نسبت به محتوای ما داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت کتاب خواندن در تولید محتوا تأکید کرد: خواندن کتاب و به خصوص رمان های کلاسیک ایده های بسیار خوبی از جهت شناخت مخاطب، روایت پردازی و صحبت به زبان مخاطب به ما می دهد. کسی که زیاد کتاب می خواند می تواند پرسوناهای واقعی خلق کند و گفتمان خود را به زبان مخاطب نزدیک کند.

مدیرعامل آکادمی رسانه‌ای گرالیت در پایان پیرامون موفقیت کسب‌وکارهای نوپا خاطرنشان کرد: زمانی یک کسب و کار می تواند به تحول برسد که همه پل های پشت سرش را خراب کرده باشد و به عقب نگاه نکند، با همه توان به پیش برود و فقط به موفقیت بیاندیشد.

کارگاه آموزشی «رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا و برندینگ» برگزار شد