چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

به پیشنهاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و تصویب انجمن استان؛

کتابخانه مرکزی ساری به نام «شهید آیت الله رئیسی» نام‌گذاری می‌شود

کتابخانه شهید رئیسی

به پیشنهاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، کتابخانه مرکزی ساری پس از تکمیل به نام شهید آیت الله رئیسی نام‌گذاری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، به پیشنهاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، کتابخانه مرکزی ساری که با تخصیص اعتبار دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندان تکمیل می‌شود به نام کتابخانه مرکزی شهید آیت الله رئیسی نام‌گذاری می‌شود.

سکینه خاتون مهدیان‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در شصت و هفتمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان که ۹ خرداد ۱۴۰۳ به ریاست یوسف نوری، استاندار مازندران برگزار شد، از تکمیل کتابخانه مرکزی ساری با تخصیص اعتبار دوره دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندان خبر داد و گفت: به پیشنهاد این اداره‌کل و با تأکید ویژه استاندار، کتابخانه مرکزی ساری بعد از اتمام کار به نام «کتابخانه مرکزی شهید آیت الله رئیسی» نام‌گذاری می‌شود.

وی درباره پیگیری‌های رئیس‌جمهور شهید در زمینه راه‌اندازی و تکمیل کتابخانه‌های مرکزی در سراسر کشور، گفت: کتابخانه مرکزی استان مازندران هم یکی از پروژه‌هایی بود که این شهید خدمت، پیگیر تکمیل آن و ارائه خدمت به مردم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در دور اول سفر استانی رئیس جمهور، نیاز به اعتبار برای اتمام پروژه مطرح شد، افزود: از محل اعتبار دور اول سفر استانی ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته بود که ۱۰۰ درصد آن به صورت کامل محقق شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران درباره آخرین وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی ساری، تصریح کرد: آخرین هدیه رئیس جمهور شهید نیز اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در دور دوم سفر به استان بود که با تحقق این اعتبار، امید داریم تا پایان سال عملیات ساختمانی آن به پایان برسد.