یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

با حضور نویسنده اثر؛

جلد دوم کتاب «پیراهن سفید» در کتابخانه عمومی دکتر سولماز فهمی بیله‌سوار رونمایی شد

رونمایی کتاب

مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب «پیراهن سفید» اثر کمال فهمی با حضور نویسنده کتاب و جمعی از مسئولین شهرستان بیله سوار در کتابخانه عمومی دکتر سولماز فهمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب «پیراهن سفید» اثر کمال فهمی با حضور نویسنده کتاب، صاحبعلی اصغری، فرماندار بیله سوار؛ یوسف بدری زاده، معاون فرماندار؛  بابک مجرد، بخشدار مرکزی؛ بهزاد آذرین، رئیس شورای اسلامی شهرستان؛ مریم ولی زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در کتابخانه عمومی دکتر سولماز فهمی برگزار شد.

ولی زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در این مراسم ضمن تبریک روز قلم اظهار داشت: رونمایی از آثار نویسندگان بومی گامی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی بوده و اداره شهرستان با هدف حمایت از نویسندگان بومی اقدام به برگزاری نشست رونمایی کتاب می کند.

جلد دوم کتاب «پیراهن سفید» در کتابخانه عمومی دکتر سولماز فهمی بیله‌سوار رونمایی شد

اصغری، فرماندار بیله سوار در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از تولید آثار نویسندگان بومی در شهرستان، کتاب را مهمترین عامل در رشد و تعالی در جامعه دانست و خواستار تولید بیشتر آثار بومی در این شهرستان شد.

وی گفت: ارزش و اهمیت کتاب بر همگان روشن است و جامعه ای ترقی می کند که مردمانش اهل مطالعه باشند.

در ادامه این مراسم کمال فهمی، نویسنده کتاب اظهار داشت: جلد اول کتاب «پیراهن سفید» در سال ۱۳۹۳ و جلد دوم این کتاب در تابستان ۱۴۰۲ به رشته تحریر درآمد و این کتاب مجموعه خاطرات، داستان ها و اشعار دخترم سولماز است. بنده به عنوان پدر ۳۰ سال در کنار دخترم زندگی گذراندم و لحظات خوبی سپری کردیم، پس از فراق دخترم تصمیم به گردآوری دست نوشته ها و انتشار این کتاب کردم تا شاید قلم و نگاشتن التیامی بر زخم هایم باشد.

کمال فهمی در ادامه بخش هایی از اشعار مرحوم سولماز فهمی را قرائت کرد. همچنین تعداد ۴۰۰ جلد کتاب به همراه قفسه شخصی آن مرحومه به کتابخانه دکتر فهمی اهدا شد.

 در پایان این مراسم با حضور مسئولین از کتاب «پیراهن سفید» رونمایی و با اهدای لوح سپاس و هدیه از تلاش های فرهنگی این نویسنده تقدیر شد.