یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

با حضور جمعی از مسئولان استانی؛

«شیوا» در بجنورد رونمایی شد

رونمایی از کتاب شیوا

«شیوا»، کتابی حاصل تلاش دانش آموزان هنرمند و فرهیخته در حوزه شعر و ادبیات داستانی در بجنورد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، نشست رونمایی از کتاب «شیوا»، کتابی حاصل تلاش دانش آموزان هنرمند و فرهیخته در حوزه شعر و ادبیات داستانی با حضور مهدی آریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، رئیس اداره آموزش و پرورش بجنورد، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش بجنورد، دبیر کانون های خدمت رضوی استان و رئیس کتابخانه مرکزی ۱۱ خردادماه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه دهخدا برگزار شد.

«شیوا» کتابی در زمینه شعر و داستان فارسی توسط جمعی از دانش آموزان بجنوردی  به اهتمام رسول فخر قاسمی و سیده شهرزاد هاشمی گردآوری و در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات زبان علم منتشر شد.

گفتنی است، کارگاه آموزش نویسندگی، شعر و ادبیات داستانی از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به صورت هفتگی در سالن کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز بجنورد برگزار می شد. هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی شناسایی و شکوفایی استعدادهای فرهنگی- ادبی دانش آموزان بود. در این کارگاه دانش آموزان با اصول نویسندگی، شعر و داستان نویسی آشنا شدند و در پایان آثار ادبی آن ها در قالب کتاب «شیوا» به چاپ رسید.

لازم به ذکر است، کارگاه آموزش نویسندگی، شعر و ادبیات داستانی با پشتیبانی محفل ادبی سخن اداره کل کتابخانه های استان خراسان شمالی و با همکاری محفل ادبی بهار و کانون فرهنگی و تربیتی ریحانه در سالن کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز بجنورد برگزار شد.

«شیوا» در بجنورد رونمایی شد

«شیوا» در بجنورد رونمایی شد

«شیوا» در بجنورد رونمایی شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 2 =