یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

در کتابخانه های عمومی شهر شیراز؛

طرح «کتابخانه تابستانی من» ویژه ناشنوایان برگزار می شود

کتابخانه تابستانی من

طرح «کتابخانه تابستانی من» به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کم‌شنوا و ناشنوا، در تابستان ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، طرح «کتابخانه تابستانی من» به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کم‌شنوا و ناشنوا در تابستان ۱۴۰۱ در کتابخانه های عمومی شهر شیراز اجرا می‌شود. در این طرح با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان، کارشناسان فرهنگی و آموزشی حوزه کتابخوانی ناشنوایان، برنامه‌های متنوعی از قبیل کتابخوانی برای ناشنوایان، نمایش فیلم به زبان اشاره، قصه‌گویی مبتنی بر گفتگو، قصه‌گویی به زبان اشاره، املای تصویری کلمات، مشاعره موضوعی کلمات، ساخت کاردستی، انجام بازی‌های فکری و... برای دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می شود.

اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان ناشنوا در کتابخانه های عمومی که تاکنون به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی و در قالب تهیه و تولید کتاب های چند رسانه ای با عنوان «به وقت قصه: سلسله برنامه های قصه گویی به زبان اشاره» صورت می گرفت، از تابستان سال جاری به صورت حضوری نیز دوشنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کتابخانه عمومی کودکان شقایق واقع در میدان پارسه، بوستان شقایق برگزار می شود.

همچنین، به منظور پرکردن اوقات بهینه والدین ناشنوایان، همزمان با اجرای برنامه برای کودکان، برنامه مشاوره به والدین ناشنوا نیز اجرا می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این کلاس‌ها و اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۱۷۵۶۰۰۰۸۳ تماس بگیرند.

طرح «کتابخانه تابستانی من» ویژه ناشنوایان برگزار می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 1 =