سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

در نشست شورای معاونین نهاد؛

مراسم معارفه هادی آشتیانی به عنوان مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل نهاد برگزار شد

مراسم معارفه هادی آشتیانی

مراسم معارفه هادی آشتیانی به عنوان مشاور اجرایی و امور حوزه دبیرکل در نشست شورای معاونین نهاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراسم معارفه هادی آشتیانی به عنوان مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل نهاد، در نشست شورای معاونین نهاد با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد، سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، محمد احمدوند، معاون اداری و مالی، سیدحسن سیدابراهیم، مشاور دبیرکل در امور مجلس، زهرا جعفری، مشاور رسانه‌ای دبیرکل، حسین حاجی ابراهیمی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست، هادی امیری، مدیرکل امور عمرانی، عباس نعمتی، سرپرست اداره‌کل امور مجلس و استان‌ها، محمدمهدی زرافشان، سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و مرضیه خالویی، دبیر شورای معاونان و مدیران در سالن جلسات نهاد، برگزار شد.

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد با تقدیر از فعالیت‌های هادی آشتیانی به عنوان مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد و همچنین سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، درباره انتصاب وی به عنوان مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل با اشاره به تفاوت ساختار مدیریت نهاد در ادوار گذشته گفت: در این دوره چنین جایگاهی برای اداره و تمشیت مسائل مربوط به دبیرخانه هیئت امناء و مجموعه مسائل حوزه دبیرکل، بسیار مورد نیاز بود. بر این اساس آنچه در حکم ایشان به عنوان مسئول این حوزه آمده، مشخص‌کننده وظایف مورد انتظار به صورت دقیق است؛ وظایفی برای جایگاهی که قبلاً وجود نداشته و تصوری از آن موجود نبوده است. در این حکم سعی شده همه جوانب و نکات مورد توجه قرار بگیرد.

دبیرکل نهاد با آرزوی موفقیت برای هادی آشتیانی در حوزه جدید فعالیت خود افزود: با توجه به شناخت ایشان از نهاد، ارتباطی که با معاونین و مدیران‌کل ستاد و حوزه دبیرکل دارد و همچنین با توجه به سلوک و رفتار شخصی ایشان و ارتباطات خود، امیدوارم که در جایگاه جدید نیز همچنان منشأ اثر باشد.

هادی آشتیانی نیز در ادامه این مراسم، با قدردانی از نگاه ویژه دبیرکل برای این انتصاب در سخنانی گفت: از جناب آقای رمضانی، دبیرکل محترم نهاد، برای اعتمادی که به بنده داشته و دارند، سپاسگزارم و در این سال‌ها همواره تلاش کرده‌ایم که قدردان لطف ایشان باشیم. در واقع اخلاق، منش و مردم‌داری آقای رمضانی و توجه به قشر محروم و ارباب رجوع، مقداری کار ما را سخت کرده است. امیدواریم که بتوانیم از پس این مسئولیت برآییم و به تسهیل امور اجرایی و حوزه دبیرکل کمک کنیم.

وی تأکید کرد: در این مسیر به کمک و مساعدت همه دوستان در بخش‌های مختلف نهاد نیاز داریم و امیدوارم بتوانم با کمک دوستان گام‌هایی مثبت و روبه‌جلو در این زمینه برداریم.  

در ادامه این مراسم معاونان و مدیران‌کل حاضر، ضمن آرزوی موفقیت برای هادی آشتیانی به عنوان مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل، آمادگی خود برای همکاری همه‌جانبه را اعلام کردند.

مراسم معارفه هادی آشتیانی به عنوان مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل نهاد برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 2 =