شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شد؛

پانسیون مطالعاتی مهرآرا در سمنان به بهره‌برداری رسید

image-20230307110751-3.jpeg

در آستانه فرارسیدن تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان پانسیون مطالعاتی مهرآرا در سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، سالن مطالعاتی مهرآرا به عنوان ششمین سالن مطالعه بخش خصوصی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با حضور محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛ محسن عزیزی منش، رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های استان سمنان؛ محمد مرادی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و جمعی از کارکنان ستادی این اداره‌کل در سمنان افتتاح شد.

پانسیون مطالعاتی مهرآرا در سمنان به بهره‌برداری رسید

محمد طاهریان در این جلسه اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار مهم که پیگیری آن از توسط همکاران اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان از ماه‌های گذشته آغاز و هم‌زمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به بهره‌برداری رسید، افتتاح سالن مطالعاتی مهرآرا است.

پانسیون مطالعاتی مهرآرا در سمنان به بهره‌برداری رسید

وی با اشاره به اینکه یکی از اصول تحقق شعار سال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است، افزود: ششمین سالن مطالعه در شهر سمنان به همت یک بانوی کارآفرین افتتاح می‌شود. امید است که با شروع کار این سالن مطالعه، شاهد گسترش بیشتر زیرساخت‌های کتابخانه‌ای و مطالعاتی در سمنان باشیم.

وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای محدثه کریم، مدیر این مجموعه خاطرنشان کرد: سالن‌های مطالعه به مردم کمک می‌کنند تا بخشی از نیازهای مطالعاتی آن‌ها برطرف شود و فرزندان و جوانان این مرز و بوم آینده بهتری داشته باشند.

پانسیون مطالعاتی مهرآرا در سمنان به بهره‌برداری رسید

گفتنی است، سالن مطالعه مهرآرا با زیربنای ۲۲۰ مترمربع در باغ فردوس خیابان شهید صباغیان با ظرفیت پذیرش پنجاه نفر افتتاح شده است. این سالن مطالعه دارای بخش VIP، اینترنت پرسرعت، سالن غذاخوری و اتاق استراحت است و از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ شب فعالیت خواهد کرد.

پانسیون مطالعاتی مهرآرا در سمنان به بهره‌برداری رسید

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 0 =