به گزارش پایگاه اطلاعرسانی نهاد کتابخانههای عمومی کشور، همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد، سامانه پاسخگویی نهاد کتابخانههای عمومی کشور (سپند) با هدف تقویت پاسخگویی به موقع به درخواستها و شکایات اعضاء، مراجعان و کتابداران، ارائه اطلاعات مورد نیاز، مشاوره و راهنماییهای لازم به بهرهبرداری رسید.
علاقه مندان برای دریافت پاسخ پرسش های خود اعم از نزدیک ترین کتابخانه به محل سکونت، شرایط عضویت و خدمات، جستجوی کتابی خاص و نیز ثبت شکایت و انتقاد و پیشنهاد به منظور بهبود عملکرد می توانند درخواست های خود را از طریق سامانه پاسخگویی نهاد کتابخانههای عمومی کشور با شماره ۰۲۱۴۳۰۰۰۳۲۵ یا نشانی sepand.iranpl.ir ثبت کنند.
ارسال نظر