دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان خبر داد:

خریداری تجهیزات کتابخانه‌ای و فناوری اطلاعات کتابخانه مرکزی خرم‌آباد

مرکزی خرم اباد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان از خریداری و دریافت تجهیزات کتابخانه ای و فناوری اطلاعات کتابخانه مرکزی خرم آباد به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، سیدسجاد راستخانه، مدیرکل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مسیر تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد تاکنون ۱۴ هزار عنوان کتاب در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد ثبت شده است، افزود: این روند تا تکمیل مخزن ادامه خواهد داشت.

وی به مرحله بازطراحی ساختمان کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۱۵ سال از طراحی کتابخانه می‌گذرد، بازطراحی بخش‌هایی از کتابخانه بر اساس المان‌های بومی و سنتی در حال انجام است.

راستخانه به خرید تجهیزات مختلف از جمله قفسه‌های مخزن، میزهای مطالعه، فناوری اطلاعات، رایانه و کیوسک‌های اطلاع‌رسانی اتاق علم به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد و بیان داشت: از آنجایی که کتابخانه مرکزی خرم‌آباد بیش از ۴۰ نوع خدمت را به مردم عزیز ارائه خواهد کرد، هر سه مرحله‌ی ثبت کتاب، بازطراحی و خرید تجهیزات در حال انجام بوده که بتوانیم هرچه سریع‌تر فاز نخست کتابخانه را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان گفت:‌ امید است با حمایت استاندار محترم و همچنین پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نیمه نخست ۱۴۰۲ شاهده بهره‌برداری از فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد باشیم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 1 =