جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

در پیامی به مناسبت برگزاری بزرگترین رویداد کتابخوانی ایران؛

امام جمعه شهرستان فومن مردم را به شرکت در دوازدهمین جشنواره رضوی دعوت کرد

امام جمعه شهرستان فومن

حجت الاسلام والمسلمین نقدی در پیامی به مناسبت دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، ضمن شرکت در جشنواره، عموم مردم را برای شرکت در بزرگترین رویداد کتابخوانی ایران دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، حجت‌الاسلام نقدی، امام جمعه شهرستان فومن با هدف تشویق و دعوت از مردم شهرستان فومن برای حضور باشکوه در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به این پویش بزرگ فرهنگی پیوست. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یکی از نعمت‌هایی که در دست همه ما است، آیات نورانی قرآن کریم می‌باشد و در یکی از این آیات شریفه، خداوند متعال می‌فرماید: انسان اول باید حرف‌ها و سخن‌ها را بشنود و بعد بهترین آنها را انتخاب کند.

الحمدالله جشنواره کتابخوانی رضوی چندین سال شروع به کار کرده است و یکی از کارهای خوب این جشنواره معرفی کتاب‌های مفید و ارزشمند است که در قالب مسابقه کتابخوانی سراسری، این کتاب‌ها را در اختیار جامعه جوان و نوجوان قرار می‌دهد و جوانان و نوجوانان می‌توانند از این طریق با کتاب‌ها آشنا شوند و بهترین حرف‌ها و قول‌ها را در آنجا مطالعه کنند.

در شهرستان فومن، ما در خدمت مجموعه عزیزانمان در کتابخانه عمومی شهرستان هستیم که هر سال این زحمت را می‌کشند و مقدمات مسابقه را برای اهالی شهرستان فراهم می‌کنند که جا دارد تقدیر و تشکر کنم. از خواهران گرامی و از همه اهالی محترم و عزیزانی که پیام ما را دریافت می‌کنند، دعوت می‌کنم که ان‌شاءالله در این مسابقه ارزشمند شرکت کنند و با مفاهیم بلند اسلام عزیز آشنا شوند.

ان‌شاءالله که خداوند متعال به زودی همه ما را میهمان امام رضا(ع) بکند؛ به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 8 =