شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی مطرح کرد؛

پیشنهاد اتصال جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جشنواره نشان هدهد سفید

سیدمهدی جوادی

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در بازدید از غرفه نهاد پیشنهاد اتصال جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جشنواره نشان هدهد سفید را مطرح کرد و گفت: داوران جشنواره نشان هدهد سفید می توانند مسئولیت داوری فیلم های جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان را نیز بر عهده بگیرند؛ همچنین ما می توانیم اثری اقتباسی از کتاب های منتخب جشنواره نشان هدهد سفید، تولید کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سیدمهدی جوادی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ۲۹ اردیبهشت از غرفه نهاد در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
سیدمهدی جوادی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در بازدید از غرفه نهاد پیشنهاد اتصال جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جشنواره نشان هدهد سفید را مطرح کرد و گفت: با اتصال جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و نشان هدهد سفید، از ظرفیت منابع انسانی جشنواره هدهد سفید در کارویژه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان استفاده می‌شود. همانطور که در جشنواره نشان هدهد سفید کتاب‌های منتخب از سوی بچه‌ها انتخاب می‌شود، در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کودکان فیلم‌ها را داوری می‌کنند و به فیلم‌های منتخب پروانه زرین تعلق می‌گیرد. داوران جشنواره نشان هدهد سفید می‌توانند مسئولیت داوری فیلم‌های جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان را نیز برعهده بگیرند؛ همچنین ما می‌توانیم اثری اقتباسی از کتاب‌های منتخب جشنواره نشان هدهدسفید، تولید کنیم. وی ادامه داد: با توجه به تخصص شما در حوزه کتاب، نهاد می‌تواند با معرفی برترین‌های هر حوزه ما را در تولید آثار اقتباسی بر اساس کتاب‌ها، یاری دهد.مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی بیان کرد: به اعتقاد من در صورتی که این کار به شیوه‌ای مطلوب پیش رود، می‌توانیم در راه‌اندازی اکوسیستم حوزه کودک و نوجوان کار ارزشمندی انجام دهیم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 3 =