چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

در ادامه روند تامین منابع مکتوب کتابخانه مرکزی انجام شد؛

ارسال پنجمین سهمیه کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه مرکزی خرم آباد

مرکزی خرم آباد

در ادامه روند تامین منابع مکتوب مخزن کتابخانه مرکزی خرم آباد، پنجمین سهیمه کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای این کتابخانه ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، در ادامه روند تجهیز و بازطراحی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، به منظور تأمین منابع مکتوب مخزن این کتابخانه تعداد ۴۲۵۵ نسخه کتاب به عنوان پنجمین سهمیه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور وارد استان شد. کتاب‌های ارسالی در قالب ۹۶ بسته و شامل عناوین و موضوعات گوناگون است.

پیش از این نیز طی چهار مرحله حدود ۱۸۵۰۰ هزار جلد کتاب از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان سهمیه برای کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اختصاص شده بود که به همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم آباد بخش عمده ای از این کتاب ها ثبت و مابقی نیز در حال ثبت و آماده‌سازی هستند. ارسال منابع تا تکمیل ظرفیت کامل مخزن ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم‌آباد با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور فرآیند بازطراحی و خرید تجهیزات آن آغاز و کمیته‌های افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی در استان تشکیل شده است و به صورت همزمان نیز روند تجهیز سایر بخش های کتابخانه در حال انجام و جذب نیروی کتابدار آن نیز صورت پذیرفته است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 11 =