یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی انجام شد؛

اهدای ۴۲۳۲ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی لرستان

لرستان

بنیاد علمی آموزشی قلم چی با هدف توسعه کتابخانه ها و ایجاد عدالت آموزشی، ۴۲۳۲ جلد کتاب کمک درسی به ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال به کتابخانه های عمومی لرستان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان، آیین اهدای کتاب از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی به کتابخانه های عمومی استان، ۱۶ شهریور ماه با حضور سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان؛ رمضانعلی محسنی، مسئول نظارت بر پروژه‌های تجهیز کتابخانه‌ها در بنیاد قلم چی؛ میثم زندیه شیرازی، معاون و حسین فلاح کردی، مسئول حراست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها و کتابداران کتابخانه های عمومی لرستان در کتابخانه مرکزی انجام شد.

در این مراسم ۴۲۳۲ جلد کتاب شامل کتاب های کمک آموزشی قلم چی از چهار انتشارات قلم چی، مبتکران، پرستو و نردبان به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال از سوی بنیاد قلم چی به  کتابخانه های عمومی نهادی در استان لرستان اهدا شد. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در این مراسم ضمن قدردانی از بنیاد قلم چی، گفت: این بنیاد طی سال های گذشته منابع کمک درسی ارزشمندی به کتابخانه‌های استان اهدا کرده که مورد استقبال اعضای کتابخانه ها قرار گرفته و امید است این مساعدت ها در آینده نیز تداوم داشته باشد.

سید سجاد راستخانه با بیان اینکه کتب کمک درسی به علت گستردگی آموزش و تغییرات مداوم منابع درسی، نیاز به به روزرسانی مستمر دارند، ادامه داد: کتاب های کمک درسی و آموزشی از نیازهای اصلی کتابخانه های عمومی بوده که بخشی از این نیاز اعضا و مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی استان لرستان با اهدای این کتب از سوی بنیاد علمی قلم چی مرتفع شده است.

مسئول نظارت بر پروژه‌های تجهیز کتابخانه‌های بنیاد قلم چی نیز با اشاره به این طرح عنوان کرد: به منظور ایجاد عدالت فرهنگی و بهره‌مندی دانش‌آموزان از منابع آموزشی در نزدیک‌ترین کتابخانه‌های محل سکونتشان، بنیاد علمی آموزشی قلم چی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، طرح اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی کشور را اجرا می کند.

رمضانعلی محسنی تصریح کرد: هدف رئیس بنیاد قلم چی و واقف این طرح بهره مندی هر چه بیشتر دانش آموزان از کتاب ها است تا کتاب ها در دسترس همگان قرار گیرد؛ انتظار بر این است که کتابداران پرتلاش کتابخانه های عمومی در این راه اهتمام ورزند.

اهدای ۴۲۳۲ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی لرستان

اهدای ۴۲۳۲ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی لرستان

اهدای ۴۲۳۲ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی لرستان

اهدای ۴۲۳۲ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی لرستان

اهدای ۴۲۳۲ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی لرستان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 2 =